otrdiena, 2008. gada 19. februāris

Sarežģīti

. . .

Pirms kāda laika iedomājos par to, vai es zinu, kura man ir bijusi grūtākā o-distance. Nedaudz apdomājot nonācu pie secinājuma, ka fiziski tā laikam ir bijusi JWOC garā distance 2005.gadā Šveicē, kad bija milzīgs karstums un mans organisms bija pilnīgi atūdeņojies distances laikā. Jāatzīst, ka kalni arī tur bija gana lieli. Karte tur bija šāda (atradu internetā, diemžēl bez pašas distances):
Taču, ja ar fiziski grūtākās distances noteikšanu īpašu problēmu nav, un tur būtu vēl dažas kandidātes, tad noteikt tehniski sarežģītāko distanci ir visai pagrūti. Lielajā vairumā gadījumu pieļautās kļūdas distancē ir bijušas nevis tāpēc, ka būtu štruntīgs apvidus, bet gan tāpēc, ka pats esmu pielaidis muļķīgas kļūdas. Un, protams, par distanci esmu bijis arī neapmierināts, kad vienkāršu neesmu varējis paskriet. Līdz ar to droši vien ir jāsaka, ka tie sarežģītākie skrējieni vēl ir tikai priekšā. Tā, piemēram, pirms 2 gadiem notikušā Pasaules kausa noslēguma posma karte Francijā, noteikti būtu pirmajā vietā sarežģītības ziņā, ja vien būtu tur skrējis:

Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru

Ja ir kāda vēlme kaut ko pie šī piebilst, tad lūgtum!

Lai komentārā ierakstītu savu vārdu (par ko es ļoti priecāšos), laukā "Komentēt kā" izvēlies punktu "Nosaukums/URL" un ailē Nosaukums ievadi savu vārdu, vai arī izvēlies "Anonīms", lai komentētu anonīmi (labāk tomēr komentē ar savu vārdu vai iesauku).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...