trešdiena, 2009. gada 7. janvāris

Slēpes

. . .

Vairāki apstākļu rezultātā beidzot nolēmu tikt pie slēpēm, jo tieši slēpju trūkums bija tas, kas liedza man izmantot Zilo Kalnu un sniega doto iespēju paslēpot. 
Tā kā Ogres novada sporta laureātā biju saņēmis dāvanu karti no vietējā sporta veikala, tad nolēmu, ka būs vien jāizmanto tā tieši slēpju iegādei. Neko diži dārgu pirkt netaisījos, jo arī nekādu dižo slēpošanas karjeru neesmu plānojis taisīt. Tāpēc veikalā skatījos inventāru tuvāk lētākajam galam, un tā nu esmu ticis gan pie slēpēm, gan stiprinājumiem, gan zābakiem (zābaki gan laikam ir labākie slēpošanas zābaki kādi man jelkad kājās ir bijuši). Nūjas pagaidām aizlienēju no Edgara, jo ar nūjām veikalā bija problēmas - priekš mana auguma nūju vairs nebija.
Mājās gandrīz 2 stundas noņēmos ar stiprinājumu pielikšanu, jo dabūt skrūves iekšā tajā slēpē nav nemaz tik viegli. Taču ar to nu esmu ticis galā, un pat paspēju izlaist vienu cilpu pa pagalmu, lai redzētu kā slēpes turas pie kājām. Jāsaka gan, ka sniegs šodien ir sasnidzis ļoti daudz, tāpēc nekādu īpašo slēpošanas sajūtu vēl nepaspēju izbaudīt.
Kārtīgi slēpojis gan neesmu jau krietni sen, jo, sākot trenēties, slēpošana ziemā bija obligātais pasākums, taču nu jau, domāju, gadus 5-6 slēpojis neesmu. Kaut kā laikam īpaši tā slēpošana nav saistījusi, piedevām skriešana ir bijusi prioritāte. Viena reize gan uz slēpēm pa šo laiku ir bijusi - 2006.gada janvārī, kad piedalījos Reiņa trasē ziemas duatlonā. Toreiz bija 2km skriešana+12km slēpošana+2km skriešana. Pēc slēpošanas biju pārliecinoši pēdējais, atpaliekot 20 minūtes no iepriekšējā. Piedevām vēl spēcīgi nogurdinātās kājas pēc stundu ilgās slēpošana, bez nekādas speciālas gatavošanās, īpaši nerosināja vēlmi tik drīz atkal kāpt uz slēpēm.
Savu jauno slēpju pāri esmu nolēmis izmēģināt rīt. Šodien pēc lielā sniega, skrienot cauri trasei, izskatījās, ka slēpošanas apstākļi vēl nav tie labākie, jo sniegs bija sasnidzis ļoti daudz, bet pa trasi vien kādi 2-3 slēpotāji bija braukuši. Taču ceru, ka līdz rītvakaram sniegs jau būs nedaudz piemīcīts un arī man, slēpošanas tūristam, apstākļi būs labvēlīgi. Galvenais nesalauzt slēpes jau pirmajā kalnā :)

Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru

Ja ir kāda vēlme kaut ko pie šī piebilst, tad lūgtum!

Lai komentārā ierakstītu savu vārdu (par ko es ļoti priecāšos), laukā "Komentēt kā" izvēlies punktu "Nosaukums/URL" un ailē Nosaukums ievadi savu vārdu, vai arī izvēlies "Anonīms", lai komentētu anonīmi (labāk tomēr komentē ar savu vārdu vai iesauku).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...