sestdiena, 2012. gada 5. maijs

Nopērc mani maratonam

. . .

Šogad Nordea Rīgas maratonā plānoju skriet pusmaratona distanci, un tieši tāpēc esmu izlēmis veikt nelielu eksperimentu un izsolīt 'Komandas' lauku blakus savam vārdam rezultātu sarakstā. Tāpēc, ja vēlies, lai blakus manam vārdam rezultātu sarakstā gozētos Tavs vārds, Tava uzņēmuma nosaukums, Tavas mājas lapas adrese, kāds zīmīgs sauklis vai jelkāds cits burtu savirknējums, šī iespēja ir kā radīta Tev.
Pērnā gada pusmaratona rezultāti liecina, ka ar savu personīgo rekordu es finišētu pirmajā sešiniekā, pieļauju, ka šogad pasākums varētu būt audzis, bet tik un tā domāju, ka vieta TOP10 ir gluži reāla, līdz ar to tā ir lieliska iespēja, ka manu 'Komandas' ailīti pamanīs visi tie daudzie tūkstoši pusmaratonistu, kas atvērs rezultātu sarakstu, meklējot savu finiša laiku.
Ko es par to gribu pretī? Apmaiņai pret savu 'Komandas' lauku, Tev nāksies man apmaksāt 20 latu vērto dalības maksu. Protams, vari piesolīt vēl ko bonusā, lai tad, ja solītāju būs vairāk kā viens, man izvēle būtu vienkāršāka. Ja Tevi šis piedāvājums interesē, aizpildi zemāk redzamo pieteikuma formu. Pieteikumi tiek pieņemti līdz 12.maijam, bet pēc tam par uzvarētāju ziņošu šeit pat blociņā.

Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru

Ja ir kāda vēlme kaut ko pie šī piebilst, tad lūgtum!

Lai komentārā ierakstītu savu vārdu (par ko es ļoti priecāšos), laukā "Komentēt kā" izvēlies punktu "Nosaukums/URL" un ailē Nosaukums ievadi savu vārdu, vai arī izvēlies "Anonīms", lai komentētu anonīmi (labāk tomēr komentē ar savu vārdu vai iesauku).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...