sestdiena, 2008. gada 30. augusts

Gulbenē

. . .

Līdz ar piedalīšanos Gulbenes kausa organizēšanā tā nu ir sanācis, ka pirmo reizi (nu vismaz kopš sevi atceros) esmu Gulbenē. Reizē ar organizēšanu pašā mačā arī piedalos, jo, ja reiz tik tālu ir braukt, tad nevar neizmantot izdevību uzskriet.
Pirms diviem gadiem, kad līdzīgi piedalījos Gulbenes kausā gan kā galvenais rezultātu cilvēks, gan arī skrēju, toreiz ar skriešanu vis tik raiti negāja, jo problēmas ar rezultātiem gan aizkavēja manu startu, gan arī pēc tam lielu distances daļu lika domāt par šīm problēmām nevis par karti.
Bet divu gadu laikā laikam kaut ko tomēr esmu iemācījies, jo, neskatoties uz to, ka arī šodien bija šādas tādas nebūšanas ar rezultātiem (par 95% tas bija vien tāpēc, ka ļaudis kā nākas nepārbauda to, vai mežā ieiet ar tādu pat SI karti kā pieteikušies, vai arī piesakot kļūdaini ievadījuši savu SI numuru un pirms starta visspār pat neiedomājas, ka vajadzētu ko pārbaudīt) un startā ierados pēdējā brīdī - pat nokavēju savu iekšāsaukšanas laiku, jo biju nez kāpēc iedomājies, ka starts man ir 2 minūtes vēlāk un tālab vēl iemēģināju gulbeniešu celtās meža tualetes, kad jau īstenībā bija jāiet pirmsstarta zonā. Lai vai kā distanci izdevās veikt ļoti labi, vismaz pats esmu apmierināts ar savu skrējienu un arī 2.vieta, vien nedaudz vairāk par minūti zaudējot Mārtiņam Sirmajam, nemaz nav peļams rezultāts. Redzēs kā rīt veiksies ar sprintu, bet vismaz par šodienu esmu apmierināts.

Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru

Ja ir kāda vēlme kaut ko pie šī piebilst, tad lūgtum!

Lai komentārā ierakstītu savu vārdu (par ko es ļoti priecāšos), laukā "Komentēt kā" izvēlies punktu "Nosaukums/URL" un ailē Nosaukums ievadi savu vārdu, vai arī izvēlies "Anonīms", lai komentētu anonīmi (labāk tomēr komentē ar savu vārdu vai iesauku).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...