pirmdiena, 2009. gada 9. marts

Tērvete

. . .

Vakar domāju par Kurzemes pavasari un atcerējos, ka man mājās kaut kur jābūt Tērvetes dabas parka kartei. Pēc neilgas meklēšanas to arī atradu:

Taču par Tērveti un šo karti, kuru atradu, man ir diezgan senas atmiņas. Lieta tāda, ka karte ir no 1995. gada rudens, un sacensības Tērvetē bija manas pirmās vai arī otrās sacensības ārpus Ogres (otras tajā gadā bija "Siguldas rudens", taču neatceros, kuras bija vispirms). Un lai arī tas bija pirms vairāk kā 13 gadiem, tomēr dažas atmiņas no tām sacensībām man ir sagalbājušās.
Galvenais, ko es atceros, ir tas, ka pirms pašām sacensībām tika mainīta starta vieta - no vienas Rehabilitācijas centra puses uz citu. Taču kartē joprojām palika vecā starta vieta, un tas man pietiekami sajauca galvu, kā rezultātā lielais piedzīvojums, startējot "lielās" sacensībās ārpus ierastās treniņu vides (cik nu tā varēja kļut ierasta pēc ~1 mēneša ilgas trenēšanās), izvērtās krietni lielāks.
Ja pareizi atminos, tad vispirms atradu piekto kontrolpunktu, pēc tam pēc ilgas meklēšanas atradu trešo. Vēl es atminos, ka laikam pēc trešā punkta atrašanas satiku kādu vīrieti, kuram tālāko (viņa)  distanci noskrēju līdzi, bet, šķiet, ka atradu gan savu pirmo, gan otro punktu. Tā kā neatminos, ka būtu atradis ceturto punktu, tad ļoti pieļauju, ka šajās sacensībās biju noņemts.
Lai arī īpašu atmiņu, par to kāds izskatījās mežs, man nav - atceros vien daudz sakritušas lapas, kā jau rudenī, tad grūti saprast ko gaidīt no šī gada Kurzemes pavasara. Taču, apskatot karti, izskatās, ka šeit liela nozīme būs tieši skriešanas ātrumam, jo, lai arī horizontāles šajā kartē ir 5m augstas, apvidus izskatās salīdzinoši 'līdzens', un arī no orientēšanās viedokļa nekādu īpašu grūtību nevajadzētu būt. Protams, pie laba plānojuma arī vienkāršā apvidū sanāk ļoti labas distances. Jācer tikai, ka sniegs līdz aprīļa sākumam vismaz Tērvetē būs nokusis.

2 komentāri :

  1. ja nemaldos, rakstā par O-ringena diskvalifikāciju,rakstīji, ka pirmais disks ever. bet te tu raksti, ka tevi noņēma... ahā... iekriti gan;)
    :D

    AtbildētDzēst
  2. Par šo tā bilde ir diezgan miglaina, bet laikam jau būs taisnība, ka O-Ringens būs bijis otrais DSQ. Jācer, ka vairāk nav tādu maču, ko neatminos, kur būtu noņemts.

    AtbildētDzēst

Ja ir kāda vēlme kaut ko pie šī piebilst, tad lūgtum!

Lai komentārā ierakstītu savu vārdu (par ko es ļoti priecāšos), laukā "Komentēt kā" izvēlies punktu "Nosaukums/URL" un ailē Nosaukums ievadi savu vārdu, vai arī izvēlies "Anonīms", lai komentētu anonīmi (labāk tomēr komentē ar savu vārdu vai iesauku).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...