piektdiena, 2008. gada 22. februāris

Kakls

. . .

Diezgan bieži esmu teicis, ka iesnas un klepus jau nav nekāds šķērslis, lai ietu skriet. Taču kā izrādās, tas tomēr mēdz būt arī diezgan nepatīkami. Nezinu, kur esmu saķēris to kakla kaiti, bet klepus ir diezgan liels, un ja jāklepo ir arī skrienot, tad īpaši labi tas vairs nav. Tad nu šī iemesla dēļ esmu pārgājis (vismaz nedēļas sākumā tā bija) uz "vienu dienu skrien - otru neskrien" režīmu. Par cik šī arī bija ieplānota kā nelielas atpūtas nedēļa, un arī no cītīgās skriešanas nedaudz sāpošās kājas dabūs atpūsties, tad domāju, ka labi vien ir, ka klepus ir parādījies un ļauj man nedaudz atturēties no skriešanas.

Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru

Ja ir kāda vēlme kaut ko pie šī piebilst, tad lūgtum!

Lai komentārā ierakstītu savu vārdu (par ko es ļoti priecāšos), laukā "Komentēt kā" izvēlies punktu "Nosaukums/URL" un ailē Nosaukums ievadi savu vārdu, vai arī izvēlies "Anonīms", lai komentētu anonīmi (labāk tomēr komentē ar savu vārdu vai iesauku).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...