piektdiena, 2010. gada 5. marts

Treniņdienasgrāmata

. . .

Nesen aizdomājos par treniņdienasgrāmatām. Es esmu viens no tiem, kam patīk cītīgi uzskaitīt treniņos pieveiktos kilometrus, noskrietās stundas, un ik pa laikam paskatīties grafikos, kā šī mēneša treniņu apjoms ir atšķīries no iepriekšējiem mēnešiem. Tāpat treniņdienasgrāmatā mēdzu sameklēt vecos kaut kādu skrējienu rezultātus un arī salīdzināt ar to, kā esmu skrējis šogad. Taču nekā citādi to īpaši neizmantoju - būs vien ko mazbērniem stāstīt, ka nedēļā esmu varējis noskriet tik un tik.

Kādam varbūt rastos jautājums - kā tad vēl to varētu izmantot? Taču vienam no treniņdienasgrāmatas mērķiem it kā vajadzētu būt tam, ka tā ir vieta, kur ieskatīties, kas ir pareizi vai nepareizi darīts pirms kaut kādām sacensībām, kurās attiecīgi ir gājis labi vai slikti, un to visu nākošajās reizēs ņemt vērā un darīt pareizi. Arī treneri droši vien ir dažādi un gan jau ir tādi, kas treniņplāna izpildi aprakstītu dienasgrāmatā cītīgi analizē, bet droši vien daļa to nemaz nedara. Tāpat ir sportisti, kas treniņdienasgrāmatu raksta neregulāri, ir tādi, kas vispār neraksta, un ir pat tādi, kas treniņā skrien bez pulksteņa un īsti nemaz nezina, cik stundu vai cik kilometru treniņā ir pieveikts.

Un kā ir ar Tevi mans dārgais lasītāj? Kādu Tu redzi galveno mērķi savai treniņdienasgrāmatai? Un vai vispār Tu tādu raksti?

7 komentāri :

  1. Esmu pagalam slinks, līdz ar to laiku un sirdsritmu fiksē Polar pulsometrs, ko augšuplādēju datorā. Savukārt distanci ierakstu ar gps telefonu un tas automātiski iet internetā. Šodienas treniņš: http://www.endomondo.com/workouts?w=kxCKf9BRwic

    AtbildētDzēst
  2. Man treniņu d-grāmata tiešām palīdz analizēt to, kas darīts nepareizi.
    Saprast, kuri treniņi ir bijuši lietderīgi, un kuras sacensības- liekas.

    AtbildētDzēst
  3. Anonīms5/3/10 19:53

    Tīri psiholoģiski- negribas izlaist kādu treniņu nenozīmīgu iemeslu dēļ, lai pēc tam nebūtu dienasgrāmatā tukšums!

    AtbildētDzēst
  4. Man treniņdienasgrāmata ir diviem mērķiem:
    1) var redzēt izaugsmi, kas ir stimuls tālākiem treniņiem (salīdzinot ar kādu ātrumu un pie kāda pulsa skrien vienādu distanci);
    2) analīzei, kas iespējams darīts pareizi/nepareizi.

    AtbildētDzēst
  5. Anonīms8/3/10 14:16

    Noteikti vajag, jo subjektivi it kaa juuties labi, bet ja pedejo menesi nekas nav dariits var liidz finisham netikt.

    Es pats izmantoju Garmin Forerunner 305 - tas automatiski ieladejas internetaa un tur viss ir apskataams, ja interesee.

    AtbildētDzēst
  6. Anonīms8/3/10 16:17

    man treniņdienagrāmata noder motivācijai!

    AtbildētDzēst
  7. Man statistika patīk pati par sevi, tāpēc arī fiksēju savus rezultātus. Laika gaitā pat ir savākušās vairākas vietas, kurās tagad nākas fiksēt rezultātus paralēli, jo isākto negribas pārtraukt - sākumā bija tikai Excel tabula, tad parādījās adidas lapa, tad VSK Noskrien kluba interneta vietne un visbeidzot arī mans Garmin Forerunner 305 pats fiksē savus datus. Piekrītu arī tiem, kas runā par motivāciju - zinu, ka jutīšos slikti, ja nebūšu noskrējis un nevarēšu izdarīt kārtējo ierakstu, slikti izskatīsies, ja būs pārāk daudz tukšo aiļu ;)

    AtbildētDzēst

Ja ir kāda vēlme kaut ko pie šī piebilst, tad lūgtum!

Lai komentārā ierakstītu savu vārdu (par ko es ļoti priecāšos), laukā "Komentēt kā" izvēlies punktu "Nosaukums/URL" un ailē Nosaukums ievadi savu vārdu, vai arī izvēlies "Anonīms", lai komentētu anonīmi (labāk tomēr komentē ar savu vārdu vai iesauku).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...