sestdiena, 2010. gada 2. janvāris

Par Renča pierakstu blociņu 2009.gadā

. . .

Sveiciens Jaunajā gadā. 2009.gads nu ir cauri un laiks domāt tālāk par 2010.gadu. Taču, atskatoties vēl uz pērno gadu, nedaudz papētīju šī mana interneta pierakstu blociņa statistiku un kā izrādās, tad 5 visvairāk lasītie ieraksti ir bijuši:

2009.gadā kopumā esmu rakstījis nedaudz mazāk kā iepriekš, visticamāk tāpēc, ka sacensībās esmu piedalījies mazāk un līdz ar to tādu īpašu pieminēšanas vērtu pasākumu ir bijis mazāk. Uz priekšdienām gan, ja  būs gana daudz laika un labs rakstāmais garastāvoklis, tad labprāt uzrakstītu arī ko literāri vērtīgāku, par kuru būtu vērts padiskutēt plašāk arī o-sabiedrībā - kaut vai līdzīgi kā ieraksts par vecajām un jaunajām kartē, kas izsauca negaidīti daudz un kvalitatīvus komentārus. Taču ar visiem plāniem jau bieži ir tā, ka ne viss izdodas kā iecerēts. Lai vai kā, cerams, ka mana vēlme rakstīt vispār 2010.gadā nenoplaks un Renča pierakstu blociņš turpinās pildīties ar jauniem ierakstiem.

Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru

Ja ir kāda vēlme kaut ko pie šī piebilst, tad lūgtum!

Lai komentārā ierakstītu savu vārdu (par ko es ļoti priecāšos), laukā "Komentēt kā" izvēlies punktu "Nosaukums/URL" un ailē Nosaukums ievadi savu vārdu, vai arī izvēlies "Anonīms", lai komentētu anonīmi (labāk tomēr komentē ar savu vārdu vai iesauku).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...